با چه روش هایی می توانیم یک نفر را به خود جذب کنیم؟

۳ بازديد

1- گاهی رازها و نقص های خود را مرور کنید:

یکی از سخنرانی های مورد علاقه من در TED توسط برن براون در مورد آسیب پذیری است. نظریه او این است که شجاعت و آسیب پذیری دو روی یک سکه هستند و یادگیری پذیرش ترس های شما به رشد شما به عنوان یک فرد کمک خواهد کرد.

شیتس تحقیقات گسترده ای در مورد معنای آسیب پذیر بودن انجام داد و اکنون یافته های خود را با مخاطبان زیادی به اشتراک می گذارد تا به مردم کمک کند تا احساس راحتی بیشتری در مورد خودشان داشته باشند.

نکته ای که می خواهد در اینجا مطرح کند این است که همه اسراری دارند، اما اسرار نیز اگر به درستی استفاده شوند می توانند مفید باشند. اگر شما در شرایطی هستید که کسی شما را می شناسد، هیچ دلیلی برای پنهان کردن خطاهای شما وجود ندارد.

آن ها را یکباره کنار هم نگذارید؛ بلکه به مرور زمان بخش های کوچکی از شخصیت خود را آشکار کنید.

زمانی که بالاخره زمان آن فرا می رسد که یک نفر دید دقیقی از اینکه شما چه کسی هستید و چه چیزی شما را قلقلک می دهد، به دست آورد، آن ها از اینکه در این اطراف گیر کرده اند و می دانند که چه زمانی باید بپرسند، سپاسگزار خواهند بود.

لازم نیست در ابتدا خودتان را کاملا آسیب پذیر کنید؛ اما یک قانون خوب برای این کار وجود دارد: اگر باعث ناراحتی یا اضطراب شما شود، احتمالا دیگران هم همین احساس را خواهند داشت.

2- به آن ها بگویید که شما هم رازدار خوبی هستید:

خیلی ساده است. اگر می خواهید کسی شما را دوست داشته باشد، کاری کنید که آن ها از به اشتراک گذاشتن رازها و آسیب پذیری های خود با شما احساس خوبی داشته باشند. به عبارت دیگر، به آن ها این شانس را بدهید که شما را به خاطر چه کسی می شناسید، نه اینکه وانمود کنید که همه چیز همیشه عالی است.

در واقع، آن لحظات نابی که اغلب برخی از به یاد ماندنی ترین یا معنادارترین تجربیات ما در زندگی هستند را نشان می دهد.

اگرچه ممکن است در ابتدا که اتفاق بدی می افتد هیجان زده نشویم؛ اما گاهی اوقات بیشتر از تجربیات مثبت از این تجربیات منفی درس می گیریم.

اما به ما بستگی دارد که این انتخاب را انجام دهیم، پس چرا ریسک نکنیم؟ به هر حال، شاید یک روز بخواهید کسی هم برای شما مخفی بماند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.